4

tak nak lh


saya cakap tak nak, tak nak lah.

dapat email pasal new sit arrangment.

sangat tak suka.

kebudak-budakan sangat. alasan untuk mendapatkan semangat baru sangat tak masuk akal.

kenapa semua jadi mangsa, tak nak keje sini lama2 *merajuk


tolong lah,semangat sudah kering.

rasa bosan untuk kerja untuk HSBB ni makin menjadi.

bosan jugak dilayan macam ni.

dengan masa depan yang tidak terjamin.

saya dah makin tua.,saya nak kerjaya yang stabil

saya nak kawin *sebab xdek org teman makan TT___TT

saya nk kumpul duit banyak2. kerja dah setahun lebih,

tapi simpanan pun xtentu. nasib kerjaya pun tak tentu.

saya taknak cepat mengalah dan mengeluh,rezeki ada dimana2..

tapi saya ni hanya lh pathethic executive

yang beli shampoo pantene botol kecik sebab nk saving -*sangat xmasuk akal



p/s: ada perkara yang lebih besar untuk anda risaukann berbanding sit arrangment kami.. *cloudy mood turn on

4 comments:

miera momo chan said...

justeru,marilah kita berusaha dengan lebih gigih untuk memohon pekerjaan yang lebih baek :)

miera momo chan said...

justeru, marilah kite sama2 mencari pekerjaan yg lebih baik serta menjamin kesenangan dan kebahagiaan hidu :)

Kei said...

be strong babe!~
dun give up.HIYYYAAAH!~

~oH.ha.xiE~ said...

tenkiu ma fren.....
well, Tuhan xmenjadikan sesuatu bukan untuk sia2...sgt menguji kesabaran dan iman.
sesungguhnya,beritahu lh berita gembira kpd org yg yg sabar.
*mood ustazah =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top