2

..Who's that beautyfool monster?..



…setelah mendiamkn diri begitu lama dek kebuzian n kesihatan yg tak memberangsangkn…

Oh.ha.xie muncul balik..taraaaa~

Banyak menda dalam kepala otak,

Yang jauh tersimpan didasar hati lagi lh melambak2.

Manusia tak larik dari melakukan silap..

Rasa bersalah menyelinap disetiap my vein.

Kadang2 berhenti di sudut nadi..sakit sekali.

Aku tak percaya orang yang aku pernah percayai begitu licin lidahnya bercerita kisah dulu..

Tapi mungkin itu sebaik2nya… kerna kini aku dan dia tiada lagi rahsia..

(mgkin juga dia lebih terluka, mianhe)

Tapi lepas jadi perkara yang aku sendiri tak terduga, semuanya jadi tak terkawal..

Apa yang aku mampu hanya mendiamkan diri..

apa yang harus aku buat, siapa yang mahu dengar lagi apa aku cakap

jika masing2 cuba mengeluarkan pendapat sendiri dan

sepertinya mereka lebih kenal this girl more that herself.

At the end…I’m the one yang rasa awkward nak mati.

Serious, saya taknak involved ngn perkara mcm ni lagi da..

Apa yang saya nak, saya happy untuk diri sendiri…

Saya takkan susahkan orang lain, saya takkan mengadu kat orang lain dah..

Apa2 pon biar saya rasa and tanggung sorang2..

Let see, how much I can bear with pain..

After baca entry dari blog my bestie, dunno how to describe how I feel

Mungkin itu luahan hati mereka, yeap..i’m terrible sorry .

Its okeh overyOne, saya tak kan salahkan korang sikit pon.

Sebab ni semua berpunca dari salah saya…

Put ur blame on me…coz saya pun rasa,

sayalah that beautifool Monster..

Shhh:~ what kind of punishment is this?? Saya tak suka perasaan awkward….thanks god, sekurang2 nya saya ade air mata lagi untuk dibazirkan… );





2 comments:

oh ha yue said...

sian azie...melalui detik2 mencemaskan dalam idup...aja2 fighting! :) :)

~oH.ha.xiE~ said...

cemas giler...
hampir masuk bilik kecemasan. hahaha!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top